eBay Germany logo
    • Startseite
    • eBay News
    • Gewerblich handeln & diskutieren
      • Seller Lounge
      • Service (Versand & Bewertung)
      • eBay Marketing Tools & Advertising
      • International Verkaufen
      • Zahlungsabwicklung bei eBay
      • Rechtsvorschriften
      • Technische Fragen
      • eBay Live
    • Privat handeln & diskutieren
      • Verkaufen
      • Kaufen
      • eBay-Plus & eBay-Punkte
      • Zahlungsabwicklung bei eBay
      • Versand
      • Bewertung
      • Technische Fragen
    • Community Hilfe & Dialog
      • Mitglieder helfen Mitgliedern
      • eBay-Fragestunde
      • Vorschläge und Rückmeldungen zur eBay-Plattform
      • eBay Café
      • Community Schwarzes Brett
      • Fragen zur Community
      • Deine Meinung zur Community
    • Community Gruppen
      • Erfahrene Seller (Private Group)
      • eBay Live Seller Community (Private Group)
      • Private Seller unter sich (Private Group)
      • Community Mentoren Lounge (Private Group)
    • Wissen & Inspiration
      • Events
      • Podcast
      • Erfolgsgeschichten
      • Social Media
    • Andere Regionen
      • eBay Belgium
      • eBay Netherlands
    • eBay Hilfe
    All PostsThemenBlogsFragen
    •                    
    •                    
    •                    
    •                    
    •                    
    •                    
    •                    
    •                    
    •                    
    •                    
    •                    
    •                    
    •                    
    •                    
    •                    
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
    Discussions

Locked

Discussion interactions are currently paused.

• NetherlandsChevronRightIcon
    • Discussion forumsChevronRightIcon
    kun je een potentiele koper blokkeren?

Er is iemand die een nogal duur item van me wil kopen (een chanel bloes), maar de persoon in kwestie stuurde mij eerst een lager aanbod door dat ze wilde storten via paypal buiten ebay om. Ik zei dat ik dat niet doe en ook mijn verkoopprijs niet wil aanpassen. 

Vervolgens stelt die persoon voor om het wel via ebay te regelen maar vraagt nogal stellig om een korting 'omdat het de eerste keer is dat ze bij mij koopt' (ik ben gewoon een particulier die prive-spulletjes verkoopt dus ik zie niet in waarom ik zo'n kortingen zou geven)

Ik zeg nee, en de persoon blijft mij meerdere mails sturen waar ze blijft aandringen. Ik ben gestopt met antwoorden en kreeg nu een nogal kwade mail. 

Ik wil niet dat deze persoon op mijn item biedt omdat ik het een beetje verdacht vind, maar ik vind het ook zo zonde om daarom die veiling stop te zetten aangezien ik dan misschien andere potentiele kopers ook verlies.

Is er een manier om die persoon te blokkeren? 

katrienvancouillie
    katrienvancouillie
    240View listings
    Posted 11 years ago · Edited 11 years ago·Last reply 2 years ago
                                           
             
    1 comment

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
                   
    deotter

deotter

·2 years ago
    View listings

zijn emai blokeren?

                                       
                                                                                     
    •                                                              
    •                                                              
    •