A SOLD ITEM WAS DAMAGED DURING TRANSPORTATION
- RSS-Feed abonnieren
- Thema als neu kennzeichnen
- Thema als gelesen kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Drucker-Anzeigeseite
- Anstößigen Inhalt melden
18-12-2020 11:09
Good morning,
I have sold an item in perfect condition which had a small damage during transportation. The buyer claims an amount from me as a seller to replace the broken parts. I cannot understand how this can be my mistake. What should i do ? I have searched ebay rules and couldn't find a solution. Can someone help me ?
Thank you !
Akzeptiert Lösungen (0)
Antworten (3)
Antworten (3)

- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- RSS-Feed abonnieren
- Anstößigen Inhalt melden
If you do nothing, then Paypal will decide something for you.
I think the customer has paid so and then the buyer has 180 days to make trouble for the seller.
This is just an idea and maybe help you.
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- RSS-Feed abonnieren
- Anstößigen Inhalt melden
@dimiproda0 schrieb:Good morning,
I have sold an item in perfect condition which had a small damage during transportation. The buyer claims an amount from me as a seller to replace the broken parts. I cannot understand how this can be my mistake. What should i do ? I have searched ebay rules and couldn't find a solution. Can someone help me ?
Thank you !
Tag @dimiproda0
dann müsstest du dich evtl. an dein Transportunternehmen wenden und den Schaden dort angeben?
Bei uns in Deutschland kann man das über die verschiedenen Versanddienstleister regeln sofern tatsächlich das Versandunternehmen ursächlich für die Beschädigung der Ware verantwortlich ist.
Ansonsten gilt, dass du als Verkäufer für eine sichere und sorgfältige Verpackung der Ware zuständig bist.

- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- RSS-Feed abonnieren
- Anstößigen Inhalt melden
Hello!
You are registered in USA and live in Greece and here you are in the german community of ebay.
We can not do anything for you.