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Defekter Artikel

I filed a complaint due to a significant delivery delay — the item took over a month to arrive.

However, while the case was still under review, the parcel was delivered.

Upon inspection, I discovered that the carpet does not match the description provided in the listing: it was moth-eaten, and covered with stains. None of these were mentioned by the seller. I added these details to my request

Unfortunately, my case was closed automatically because the seller provided proof of shipment, but this does not address the main problem with return

And I cant reopen case - because now it is technically closed 

 

 

 

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1 ANTWORT 1

Defekter Artikel

Das sind 2 verschiedene Fälle! Wenn du einen nicht erhaltenen Artikel meldet und der Artikel kommt dann an, dann schließt man die Anfrage und gut ist.

Wenn dann der Artikel nicht der Beschreibung entspricht öffnet man eine Rückgabe aus diesem Grund. Aber das geht nur bis 30 Tage nach dem spätesten Liefertermin.

Ich vermute dass du komplett falsch gehandelt hast.

Denn welcher heut sein Blut mit mir vergießt, der soll mein Bruder sein (William Shakespeare - Heinrich der V.)
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