14-09-2025 18:59
Hi everyone,
I'm a private seller based in EU and I've been selling my card collection on eBay.
I've completed multiple successful transactions (all buyers received items and left positive feedback) and my account currently has a significant balance.
The issue? I haven't received any payout since June (or ever). I've contacted eBay support about 10 times via chat and email. First, they told me my debit card wasn't accepted, then they told me to open a Revolut account and that will work. It didn't. Then I was told to get a credit card (I spent time and money getting one as I didn't own one) and again, no luck.
I have submitted all required documents, including my ID, have no disputes, no account flags and no feedback issues.
I've also contacted Revolut, who confirmed that my account is fully verified and they can see eBay's verification went through and is all good on their side and said it's eBay's problem. All 3 accounts (debit, credit and Revolut) have SEPA Direct Debit enabled (checked with bank and Revolut twice).
eBay keeps giving me vague answers with no clear resolution. It's been over 3 months, and I still don't have access to my money.
Can someone from eBay please escalate this to a real payments/compliance agent? The real one, not the ones that took over my case, sent a response and then flagged it as closed. This is extremely stressful, and I'm considering filing a complaint with EU regulators (PSD2 and consumer protection).
Any help from the community or moderators would be appreciated.
Thank you!
14-09-2025 19:22
Hallo @smalllegacyfinds ,
vielleicht magst du dich morgen Vormittag noch mal melden, dann ist auf jeden Fall eine Mitarbeiterin online und kann markiert werden.
Du konntest dein Bankkonto nicht verfizieren ?
14-09-2025 20:09
14-09-2025 20:17
Um welchen Artikel geht es denn genau, @smalllegacyfinds .
Du hast ja schon mehrmals verkauft.
14-09-2025 20:21
14-09-2025 20:32
Nun gut, wir schreiben hier weiter auf deutsch oder du wartest bis morgen, @smalllegacyfinds
14-09-2025 20:47
14-09-2025 21:14
Ich kann bisschen englisch, habe auch alles verstanden, was du geschrieben hattest.
I understand all, what you wrote.
Melde dich bitte wirklich morgen noch mal, @smalllegacyfinds .
15-09-2025 15:25
15-09-2025 15:31
@smalllegacyfinds Hey. 🙂 Ich habe dein Anliegen einmal zur direkten Prüfung an meine Kollegen aus der Fachabteilung weitergegeben. Bitte hab noch etwas Geduld. Sobald wir eine Antwort haben, melden wir uns umgehend wieder hier bei dir.
Liebe Grüße,
Nina
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15-09-2025 15:33
15-09-2025 16:19
@smalllegacyfinds Ich habe auch schon eine Rückmeldung erhalten. Da du auf der ebay.com Seite registriert bist, ist der ebay.com-Support für dein Anliegen zuständig.
Du hast dich aber heute glücklicherweise bereits an den Support gewendet & meine US-Kollegen haben das Ganze an ihre Fachabteilung weitergeleitet. Innerhalb von 48 Stunden solltest du dazu eine Rückmeldung und Lösung erhalten.
Liebe Grüße,
Nina
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15-09-2025 16:31